Grupper

vibringerjersammen
vibringerfolksammen
godemenneskervilhinanden

Vi bringer jer sammen / i grupper

Vi tænker at oprette grupper af 6 personer inden for nedenstående emner. WEF wefe wef wEF wef WEF wef EF e

Er der emner / interesser som ikke er behandlet, må du meget gerne kontakte os.

Gruppe 1 / uge 15

Gruppe 2 / uge 15

Gruppee 3 / 16

Gruppe 4 / uge 16

Gruppe 5 / uge 17

Gruppe 6 / 20

Gruppe 7 / uge 16

VIGTIGT! Tjek om dit nuværende udstyr kan bruges til onlinemøde. Hvis ikke internet hastighed, kamera, mikrofon og højtaler virker, bliver det en, for stor, frustration for alle.

Teamer vi arbejder med

Vi arbejder med teamer på den måde at .WET. AERG. QR.GR. .R

Temaer

Krise, tab og sorg

Her kan vi støtte og rådgive:

• Ufrivillig barnløshed
  • Gentagne graviditetstab, Aborter & Samrådsaborter
  • Spædbarnsdød
  • Alvorlig sygdom hos nyfødte, spæd – og småbørn
  • Alvorlig sygdom hos det større barn eller den unge
  • Alvorlig sygdom hos forældre med børn
  • Pårørende til alvorligt syge mennesker
  • Arbejdsrelaterede kriser og belastninger

Sygdom, død og ulykker er en del af livet. Alligevel skal livet leves. Levende. Jeg arbejder med at støtte, rådgive og yde terapi til dig i krise og sorg, dig der har mistet eller er konfronteret med at miste.

Skift indhold

Priser

For at alle kan deltage afholder vi disse grupper til langt under normale priser, DKK KR 300,- pr gang. Det gør vi netop for at kunne bidrager til at sfg-mjaekgrn aekng -lrngaengÆENÆetnb. Dermed opfordre vi også til at

Traumeklinikken